Verzending
 Je kan je geplaatste bestelling niet meer zelf aanpassen.
Zolang je bestelling nog niet verzonden is, kun je contact met ons opnemen via
info@candylava.nl zodat we jouw bestelling handmatig aan kunnen passen.
 Bestellingen versturen we via DHL.
DHL bezorgt van maandag tot en met zaterdag tussen 8:00 uur en 22:00 uur.
 De verzendkosten zijn € 6,95. Past je bestelling in een brievenbuspakket dan maken we hier
gebruik van.
 Bestellingen boven de € 35 worden gratis verzonden.
 We versturen je bestelling zo snel mogelijk, de levertijd is tussen de 1 en 5 werkdagen.
 Met de Track&Trace code volg je de bestelling. Je ontvangt je bestelling meestal de 1 e
werkdag nadat je de Track&Trace code hebt ontvangen.
 Niet thuis op het bezorgmoment?
De bezorger probeert je pakket bij de buren af te leveren. Lukt dat niet, dan wordt je pakket
bezorgd bij een DHL pick-up point. Via de Track&Trace code zie je bij welk pick-up point je
jouw bestelling op kunt halen.
Voor een brievenbuspakketje hoef je niet thuis te zijn.
 Bij het plaatsen van een bestelling ga je akkoord met onze algemene voorwaarden
 
Retourneren
Wil je een product of bestelling retourneren?
 Binnen 14 dagen na ontvangst dien je het product of de bestelling aan ons te retourneren.
Dit regel je door een mail te sturen naar info@candylava.nl. Wij sturen je een
retourformulier die je uitprint en in je pakket stopt. OF Wij sturen je een mail met
retourinstructies. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
 Stuur je een deel van de bestelling retour dan vergoeden we alleen de producten die je
retour stuurt.
 Producten moeten ongeopend zijn om te kunnen retourneren. Stuur je geopende producten
retour dan kunnen wij deze niet vergoeden.
 De verzendkosten en retourkosten zijn voor eigen rekening. Deze worden niet vergoed door
Candylava.
 Zodra je pakket ontvangen, verwerkt en terugbetaald is ontvang je bericht van ons.
 Bij een klacht over een product, beschadiging of verkeerde levering, dien je altijd het product
te bewaren. We kunnen vragen of je een foto van het product wilt maken of we vragen je om
het product terug te sturen                                                                                                                                                       Indeukingen in blikken, gesmolten producten of gebroken chips vallen niet onder de retour